İnsan hayatında ki en önemli günlerden biridir. Dünyaya gözlerinizi açtığınız, nefes almaya başladığınız, ailenize genellikle sevinç kaynağı olduğunuz çok özel bir gün...
Her yıl bir şekilde kutlanır doğum gününüz. Aileniz, sevdikleriniz, sizi seven ve unutmayanlar, yakın arkadaşlarınız ve dostlarınız... Doğum gününüzde ararlar, mesajlar gönderirler ya da hoş sürprizler yaparak doğum gününüzü kutlarlar.
Kimi insan için doğum günleri mutluluk veren, sürdürdükleri rahat hayatı daha da anlamlı kılan günlerdir. Kimi insan içinse, yaşadığı zorlu hayatı daha da zorlaştıran günlerdir. Yeni bir yaş ve yeni güçlükler demektir.
Ne yazık ki yaşam budur. Kimi için kolay, kimi için zor. Ama önemli olan umudunu hiç yitirmemek ve yaşadığımız güçlüklerin içindeki olumlu yanları görebilmektir.
Bugün benim doğum günüm. Bir haftadan beri çok olumsuz, can sıkıcı olaylar yaşıyorum. Üstelik elimde olmayan nedenlere dayalı zorluklar bunlar. İşimden hoş olmayan şartlarda ayrıldım. Doğum günüme bu tatsızlıkla giriyorum. Ama bildiğim bir şey var. Yeni yaşım bana yeni bir iş ve yaşamda yeni bir sayfa açacak. Hiç bir sıkıntı hayatımızın sonuna kadar devam etmez. Kesinlikle bir çıkış yolu bulunur. Çünkü ilahi adalet haksızlığı sonlandırır. İnancımı yitirmeden çalışacağım ve güçlüğüme bir kolaylık bulacağım.
Her olumsuzluğun içindeki olumlu yanı bulacağım yeni yaşlar diliyorum kendime ve yazımı okuyacak tüm okurlarıma.
Sevgiyle kalın.

Şadan Hergüner