İnsaflı ol 2017...

Çok can yakan bir yılı geride bırakıyoruz. Milletçe başımıza gelmeyen kalmadı. Ha gelecek yıl, başımıza neler getirecek o da bilinmiyor! Hani derler ya “Allah kerim.”  Bu gece yarısı gidecek 2016 ne bana ne tanıdığım çok sayıda yakınıma iyi gelmedi. Bu sene yapabildiğim tek güzel şey, romanımı yazmaya başlamış olmam.

2017yılından ne bekliyorsun?” diye soracak olursanız, şu cevabı vereceğim: Sadece temizlik ve arınma. Her anlamda!  Kendimde, çevremdeki insanlarda, arkadaş dediklerimde, ülkede, siyasette, dünyada kısacası her şeyde... Birkaç gündür yağan ya da yağmaya çalışan karların her şeyi, hepimizi, bedenimizi, ruhumuzu, en önemlisi de bulanmış, zehirlenmiş zihinlerimizi temizlemesini istiyorum.

Bu gece yeni yıl girerken, her yere kar yağmasını, temizlemesini, gerçek adalet ve eşitliği getirmesini istiyorum. Biraz hayal de olsa, rüya da olsa istiyorum. Huzurun, sağlığın ve düzenin olacağı yeni bir yıl diliyorum.

MUTLU YILLAR…


Şadan HERGÜNER